شنبه 15 اردیبهشت 1403

 

هاشم اسماعیلی :

 

چهارمین جشنواره ملی رباتیک جی کاپ کشور و جی آپ به میزبانی گیلان
 
سیدعلیرضا رزوان دبیر جشنواره جی کاپ :
 
چهارمین جشنواره ملی رباتیک جی کاپ کشور
و جی آپ  و کارگاه توانمندسازی و کارآفرینی به میزبانی گیلان
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سرویس ورزش و جوانان موج برنا - موسسات مردم نهاد در حوزه جوانان که زیر نظر معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان فعالیت می نمایند ، در مدت شروع به فعالیت خود با حمایت اداره کل ورزش و جوانان گیلان توانسته اند بازوان این اداره کل باشند . توسعه فعالیتها در زمینه کسب و کار ، حقوق شهروندی ، نیازهای نسل جوان چه در بخش میدانی و چه در بخش آموزش موفق ظاهر شده اند .
 
هاشم اسماعیلی معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با ابراز خرسندی از حضور جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی افزود : خوشبختانه با حمایتهای وزارت و مدیرکل ورزش و جوانان استان ، جوانان گیلانی در زمینه های مورد علاقه و مستعد خود تحولات بزرگی را در این عرصه داشته اند .
هاشم اسماعیلی در حاشیه افتتاح جشنوارده جی کاپ که با حضور تندگویان و مریم بخشی افتتاح شد ، گفت : موسسه مردم نهاد " هوش برتر " از غریب به یک ماه گذشته مقدمات این جشنواره را فراهم کرده بود و بحودالله تا این لحظه موفق بوده و حضور علاقمندان مبین همین موفقیت خواهد بود .
 
چهارمین جشنواره ملی رباتیک جی کاپ کشور و جی آپ به میزبانی گیلان
🔹علیرضا رزوان دبیر و مسئول برگزاری مسابقات و مدیرعامل مجموعه هوش برتر ضمن تقدیر از همه همکاران خود و حمایتهای وزارت ورزش و جوانان و ادراه کل ورزش و جوانان ، گفت :
این دوره از مسابقات با حضور نوجوانان و جوانان مستعد درقالب 183 تیم از 12 استان کشور در 3 لیگ جنگجو و فوتبالیست دانش آموزی و مسیریاب آزاد طی روزهای  پنجشنبه  و جمعه ۹ و ۱۰ اسفتد در مجموعه ورزشی یادگارامام رشت برگزار می شود.
🆔 
instagram : mojeborna_news www.mojeborna.ir
#موج_برنا_ورزش_جوانان_گیلان 
#موج_برنا_جی_کاپ
#جی_کاپ_موج_برنا
#جی_کاپ_گیلان 
#جی_کاپ 

#جی_کاپ_1396_


 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna